tirsdag 28. oktober 2008

SALGSINNSPURT - FRI FRAKT!*

Jeg feire at salget nærmer seg slutten med å tilby gratis frakt* på alle bestillinger som legges inn etter at denne meldingen er postet!

Jeg slår også til med å dunke ned prisene ekstra mye på 1C ATCtekster og 1B Barnetekster igjen.

Husk også at jeg ettersender 6B Juletekster gratis* så snart denne kommer inn på lager igjen!


Her er salgsprisene:

Jeg har følgende salgspriser:

1 stk B-plate 150,- (norm. 175,-)
2 stk B-plater 300,- (norm. 350,-)
3 stk B-plater 400,- (norm. 525,-)

I tillegg har jeg supersalg på noen av platene!

SUPERTILBUD 1: * 1B Barnetekster 60,- (norm. 175,-)

SUPERTILBUD 2: * 1C Humortekster 150,- (norm. 295,-)

SUPERTILBUD 3:* 2C ATCplate med norske tekster 85,- (norm. 295,-)

*Supertilbudene varer kun så langt lageret rekker!
Supertilbuden kan ikke kombineres med andre tilbud.


Oversikt over alle platene finner du her!


*Fri frakt gjelder rimeligste fraktalernativ uten sporing

1 kommentar:

Bætti sa...

HEI..
Kom over ei plate av deg på slikt salgsforum.. har du flere på lager.. sku så gjerne hatt noen...
vennligst send meg en mail (be-mong@frisurf.no) eller kontakt meg på facebook... BENTE MONG

ønsker mest av alt 2c, samt 1b, 6b og 4b