fredag 3. oktober 2008

VINN BLOG CANDY!

Min aller første blog candy!
Har du lyst å vinne det du ser på bildet?



Alt dette kan bli ditt med 2 enkle grep. Alt du trenger å gjøre er:

1. Skriv et innlegg i din egen blogg om høstsalget og blog candyen jeg har pågående og link til Ankas design bloggen i innlegget.
2. Legg igjen en kommentar i dette innlegget så jeg lett kan finne tilbake til din blogg.

Og hvis du vil legge Ankas design bloggen til din egen bloggliste, gjerne med logo og direktelink, så er jo det ekstra hyggelig!

Jeg trekker en heldig vinner av Blog Candyen når høstsalget slutter den 31. oktober!


Innholdet i Blog Candyen:
Rubons (Basic Gray)
Brads (200 stk i ulike farger)
Fotoankre (piler fra 7Gypsies)
Ass. metallpynt
Prima blader i ulike farger og størrelser
Prima Hydrangeablomster i ulike farger og størrelser
Prima big bucket velurblomster

38 kommentarer:

kine sa...

Så gøy med blogcandy :) har lagt deg til i bloggen min nå, å skrevet noen ord :)
Nå skal jeg snike litt mere rundt i bloggen din :)

Mary sa...

Da har jeg skrevet og lagt deg til:)) masse flott i bloggen din

WencheP sa...

Blog Candyer er morsomme! Jeg har spredt det glade budskap i min blogg

Min Blogg

Solli sa...

Jeg har lagt deg til i bloggen min :-)

Lena Katrine sa...

Oppdrag utført!-) Du kan finne igjen ord om candyèn og høstsalget ditt her i bloggen min!
Flott candy, foresten!

Ha en flott helg!

Linn sa...

Heia Anka!! Da har jeg lagt deg til i bloggen min som en sånn header på siden. Hadde deg fra før, men veldig greit når man skal inn å kjøpe flere stempler kremt kremt!
Lekker pakke, måtte jo såklart hive meg med og så liker jeg stemplene dine himla godt, så det var gøy å få skryte litt av deg!

Ha ei god helg!Trykk her

Vibeke sa...

Så flott blog candy!! Heldig er den som vinner!!! Flotte stempler du har forresten:) Har skrevet om det i bloggen min. og laget en link til deg selvsagt :)

Kristin sa...

Er det mulig! Jeg som har linket til deg i bloggen min, også glemmer jeg å skrive her? Kan jeg skylde på ammetåke? :D

Krysser fingrer og alt som er! ;)

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Da har jeg lagt til link til siden din og et innlegg om salget ditt.
Du finner det her:
http://fruskjorvold.blogspot.com/2008/10/ankas-design-har-hstsalg.html

.: The Arctic Booklover :. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
.: The Arctic Booklover :. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
.: The Arctic Booklover :. sa...

Nå har du fått omtale i "min hobbyverden" blogg

carine sa...

hello, what a nice candy..and its my birthday on oktober 30
this would be a nice present..i posted a link on my blog

Fredhøy - Gro sa...

Nå har jeg skrevet om deg + lagt linken til deg i min blogg :)

Hege sa...

Da har jeg lagt link til Ankas design i min blogg + skrevet om deg på bloggen min
http://www.kortscrapp.blogspot.com/

EvaD sa...

Og jeg prøver meg på min første blogg candy :)

Desirée sa...

Hei hei! Da har jeg også laget innlegg ;) Kjempefin candy! Dessverre er det lenge til lønn, men vi får se :)

Klem fra slekta!

Marianne sa...

Hei! Fantastisk blogcandy, drømmer om denne. Lagt inn et innlegg i bloggen min og nå venter jeg spent : )

Unknown sa...

Å ja, eg er med! Alltid gøy med blogcandy, bare håper eg vinner denne gangen då... *håpe*

Kristian sa...

Heisann!! :)


Da har jeg reklamert litt for deg, og den utrolig flotte blog candyen din!!

Klem Kristian

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Så flott blog candy. Har skrevet om den og lagt link i bloggen min.

Bentelen sa...

Så flott candy...
min blogg...

Ellen Karin sa...

Oj for en lekker candy. Klart jeg har lyst til å vinne. ;)

Sianba sa...

For en flott blogcandy! Skulle gjerne hatt den, ja... :-)

eba sa...

Denne har jeg lyst til å være med på. Iler inn i bloggen og skriver melding nå, og krysser fingrer og tær..... ;)

hjemme bra sa...

Hei, hei.
For en flott blog candy!
Jeg er med på den.
Skal skrive om den på min blogg øyeblikkelig :-)

?? sa...

Hei og hopp...
Blogcandy er alltid gøy..
jeg har linket og skrevet om høstdalget ditt...
KLEM

Andrea sa...

Hi Anka, great candy. Thanks for the chance to win. I post it on my blog.
Hugs, Andrea

ribenaruby sa...

Brilliant blog. Yummy candy, so generous of you to give away.Link and post is on my blog.

Tulpika sa...

Hello, Anka, congrats on your sucess, and thank you for the chance to win. Lovely blog u're having. Have link it in my blog.
Kind regards!

Eli sa...

Det er så koselig å ramle over blog candyer..... Selvfølgelig frister dette.

Meretekj sa...

Kjempeflott blogcandy.
Jeg har skrevet i bloggen min også!

Pernille sa...

Da har jeg laget en innlegg i bloggen min ang. höstsalget ditt og blog candyen!
Var en utrolig fin blog candy, så jeg krysser fingrene... :)

http://pernilleloevlund.blogspot.com/2008/10/blog-candy-hos-ankas-design.html

Cathrine sa...

Nydelig Blog Candy!

Har linket til deg i blogen min :-)

http://cathrine-cathrineblogg.blogspot.com/2008/10/hstsalg-hos-ankas-design.html

XXX

Sivic sa...

Kjempefin blog candy som jeg svært gjerne vil bli med i trekningen om : )

BojaMoja sa...

Hi Anka, great candy. Thanks for the chance to win. I post it on my blog.

Moni sa...

Hi Anka, your candy blog is awesome! Thanks for the chance to win! Hugs, Moni

Snuppelure sa...

Er denne trukket ?
Jeg ser at jeg har glemt å skrive her men la inn innlegget i bloggen min om bloggcandyen den 18 oktober jeg...
http://snuppelure74.blogspot.com/2008/10/ankas-blogcandy-og-hstsalg.html