onsdag 26. september 2007

HVIS DU VIL BESTILLE

PRISER
Prisen for alle platene er eksklusiv frakt.

FRAKT
Alle ordrene sendes ut så fort som mulig. Jeg følger Postens forsendelsesgebyrer.

Dersom ikke annet er oppgitt sender jeg varene med billigste alternativ og uten sporing.
Jeg frasier meg alt ansvar for uforsikrede forsendelser som måtte forsvinne i postgang på lik linje med Posten. Det betyr at evt. tap av forsendelser som ikke er forsikret gjennom Posten må anses som tapt. Vil du være på den sikre siden velger du "sporing" eller rekommandt sending som forsendelsesmetode.
Ønsker du likevel å få tilsendt varene på billigst mulig måte så er dette altså på egen risiko.
Om pakken blir sendt med sporingsnummer vil du få opplyst dette nummeret.

BETALING
Når du bestiller vil du motta en ordrebekreftelse beløp, kontonummer og eventuelle kommentarer. Så snart pengene er registrert på min konto sender jeg varene til den den adressen du har registrert deg med. Det kan ta et par arbeidsdager fra du har overført penger til de vises på nettbanken min. Dersom du ikke oppgir adresse ved bestilling får jeg ikke sendt deg varene før jeg mottar skriftlig betalingsinformasjon fra banken.

LAGERBEHOLDNING
Jeg skal gjøre mitt beste for å være så oppdatert som mulig til enhver tid, men tar forbehold om at jeg kan bli utsolgt for noen plater.

ENGROSSALG
Jeg selger også engros. Ta kontakt for priser og kriterier.

Spør meg om du lurer på noe!

Ingen kommentarer: