tirsdag 10. november 2009

TIDSKLEMME

Da jeg har innsett at jeg er grepet av tidklemma med fulltidsjobb og stor familie er jeg nå i tenkeboksen over hva jeg skal gjøre med platene mine. Jeg føler at jeg ikke lenger strekker til når det kommer til det å kunne ekspedere platene og distribuere forsendelser oppi alle andre forpliktelser i hverdagen.
Jeg har derfor besluttet at jeg derfor ikke kommer til å bestille inn flere plater før jeg har klart å bestemme meg for hva som skal skje med Ankas design.

Noen plater har jeg kun få igjen av på lager.
Har du ei plate eller to du enda ikke har fått sikret deg fra min samling kan dette altså være siste mulighet til å sikre deg denne/disse!!!

Og mens du sjekker hvilke plater du mangler, går jeg i tenkeboksen...

3 kommentarer:

Torunn Tangen sa...

Lurt å trekke seg litt tilbake, få overblikk, noe avstand - og dermed perspektiv.

Lykke til!

Unknown sa...

????,??????,???,???,???,???,???
???,???,???,??? ,???,???,???
???,???,???,???,???,???,???
???,???,???,???,????
??,??,???,?,?,???
??,???,???,??,??,??

Unknown sa...

ADVERTISEMENTONLINE | JAIPUR : Advertisement online services in Jaipur provide a complete database of service provider in Jaipur.
Agricultural Equipment Dealers in Jaipur, India |Advertisement Online Automobile Equipment Dealers in Jaipur, India | Advertisement Online Banking And Finance Company in Jaipur, Bafc, India | Advertisement Online Beauty And Salons in Jaipur, India | Advertisement Online Bike Service Center in Jaipur, India | Advertisement Online Car Rental Services in Jaipur, India | Advertisement Online Colleges in Jaipur, India | Advertisement Online Computer Dealers in Jaipur, India | Advertisement Online Construction in Jaipur, India | Advertisement Online Courier And Cargo Servicers in Jaipur, India | Advertisement Online Education in Jaipur, India | Advertisement Online Electronics in Jaipur, India | Advertisement Online Emergency Call in Jaipur, India | Advertisement Online Entertainment in Jaipur, India | Advertisement Online Event Planners in Jaipur, India | Advertisement Online Fashion Store in Jaipur, India | Advertisement Online Food Restaurant in Jaipur, India | Advertisement Online Footwears in Jaipur, India | Advertisement Online Furnitures in Jaipur, India | Advertisement Online Garments in Jaipur, India | Advertisement Online Gems And Jewels in Jaipur, India | Advertisement Online